Gefeliciteerd met de nominatie voor de Dutch PR Awards. Wat betekent deze nominatie voor zowel jou persoonlijk als voor jouw bedrijf Iconic Studios?
“Dank je wel. Het is een hele eer, maar als ik heel eerlijk ben, is het voor mijn hele team. Dit had ik niet zonder hen kunnen doen. Het is waanzinnig om er dit jaar weer genomineerd te zijn. Ook al ben ik eerder genomineerd geweest, de kriebels blijven. Het is heel bijzonder om dit mee te maken.
De Dutch PR Awards zijn ook goed voor ons vakgebied. PR komt op deze manier weer in de spotlights. Tegenwoordig kun je als bedrijf niet meer zonder PR. Het is onderdeel van de strategie geworden. Dus dat PR-Dashboard en Media Info Groep dit event weer organiseren is te gek.”
De Perslijst
“Het klopt dat wij klant zijn van PR-Dashboard, wij maken gebruik van De Perslijst. Vooral mijn team maakt er gebruik van. Het opzoeken van contacten gaat snel in en we kunnen de gegevens op deze manier dubbel checken, omdat De Perslijst een actuele database heeft. Het versnelt je business en scheelt tijd. Voor ons belangrijk dus!”
Impact maken
“Voor iedere klant proberen wij impact te maken met PR. Zo zullen we altijd op zoek gaan naar het juiste creatieve haakje. En ik denk dat het ons goed lukt, we hebben veel blije klanten.”
PR-successen
"Eigenlijk hebben we verschillende momenten waar we trots op kunnen zijn. Zo hebben we een terugkerend event van Breitling Beach House. Dat doen we al zo’n 3 à 4 jaar. Dat is altijd een mooi PR-moment. We hadden op vrijdag 13 juni onze persdag, en toen deden al onze merken een activatie. Ook dat is iets om trots op te zijn."