Zonder juiste mensen komen ideeën niet tot leven, aldus Noa van den Berg van The Romans

Van harte gefeliciteerd met je nominatie voor PR-talent van het jaar. Wat betekent deze nominatie voor jou persoonlijk en The Romans? Voor mij is het ook een mooie erkenning van waar The Romans voor staat. We zijn een jong bureau, pas twee jaar actief in Nederland, maar met een duidelijke visie: impact maken op het snijvlak van cultuur, creativiteit en strategie. We zoeken altijd naar de balans tussen relevantie en creativiteit en het lef om het toch nét even anders te doen. En daar ben ik ontzettend trots op. Op het werk, maar misschien nog wel meer op het team waarmee we het doen.” Met Dutch PR Awards niet alleen resultaten vieren Durven om het anders te doen De afgelopen jaren heb ik gemerkt hoe krachtig het is als je culturele relevantie, creatief lef en PR-impact samenbrengt. Daar wil ik me verder in verdiepen. Bijvoorbeeld door nog bewuster te werken met inzichten uit gedragspsychologie en cultuuronderzoek. Daarnaast wil ik mijn rol verbreden, niet alleen in inhoud, maar ook in verantwoordelijkheid. Het lijkt me waardevol om richting te geven aan projecten en bij te dragen aan een creatieve werkomgeving waarin ideeën durven te ontstaan. Uiteindelijk draait het voor mij om werk dat voelt, dat schuurt of inspireert. En dat begint altijd met goed luisteren, nieuwsgierig blijven en de durf hebben om het anders te doen.” Juiste mensen om je heen |